La tua opinione è per noi molto importante perchè ci consente di migliorare la qualità delle attività formative, della struttura didattica e dei servizi. Se vuoi segnalare: osservazioni sulla didattica e i servizi agli studenti problemi da notificare agli organi di gestione del tuo corso puoi farlo seguendo la procedura di segnalazione reclami. Ricordati che: il corso di studi garantisce la presa in carico delle segnalazioni, ne verifica la fondatezza, le attribuisce alle opportune istanze di gestione e ti assicura una risposta in un tempo definito il corso assicura la registrazione sistematica e l'analisi delle segnalazioni ai fini dell'attuazione degli opportuni interventi migliorativi e correttivi non verranno prese in considerazione segnalazioni anonime, né le segnalazioni che non riportino l'indicazione di fatti precisi e verificabili in quanto autore della segnalazione sarai tutelato contro ogni forma di discriminazione o penalizzazione e ti verrà garantita l'assoluta riservatezza. La tua identità non sarà divulgata, fatti salvi gli obblighi di legge e la tutela dei diritti di UniGe per quanto riguarda i reclami relativi alle strutture centrali si rimanda alla procedura di UniGe
Your opinion is very important to us as it allows us to continuously improve the quality of the teaching activities and services that we provide to you. If you have comments on the teaching quality or student services or if you are experiencing issues that you deem appropriate to report, follow the instructions below. Keep in mind that: we ensure to take charge of the reports, verify their validity, assign them to the appropriate authorities and ensure you a response in a definite period of time. we ensure the systematic logging and analysis of reports to implement appropriate improvement and corrective actions. anonymous reports will not be taken into account, nor will reports that do not indicate precise and verifiable facts as the author of the report you will be protected against any form of discrimination or penalisation and you will be guaranteed absolute confidentiality. Your identity will not be disclosed, except for legal obligations and the protection of UniGe's rights. for complaints relating to the central administration, please refer to the UniGe procedure.
What you may report Comments/suggestionsComments on general problems concerning teaching and services for students and teachers and suggestions for their improvement.Good practicesPositive reports of experiences, proceedings or actions.Complaints/appealsFormal remarks about facts or behaviour that you consider inappropriate and with respect to which you feel wrongfully affected.